آهنگ قدیمی پازل بند به نام «اولین باره»

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

آهنگ قدیمی پازل بند به نام «اولین باره»
نویسنده : donya تاریخ : دو شنبه 27 آذر 1402

متن آهنگ اولین باره پازل بند

شنیدم قراره برگردی و این بارم واسه دیدن تو بدجور هیجان دارم!♫!
دست من خالی و قلبم از تو لبریزه با تو هر لحظه برام خاطره انگیزه!♫!
شنیدم قراره برگردی و بی تابم به خدا امشبو تا صبح نمیخوابم!♫!
تو ببین قلب منو برات چه میکوبه من اگه طوریم نشه یه امشبه رو خوبه!♫!
من اولین باره که دلم داره از تو میخواد که به قلبم بگی آره!♫!
این دل بیچاره تورو دوست داره واسه دیدن توئه که بی قراره!♫!
بگو آره بگو آره !♫!Musicdel | موزیکدل

 

 آهنگ قدیمی پازل بند به نام «اولین باره»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.